FANGLE JUNGLE

1.05.2011

Lauren Conrad.

Tego posta chcę całkowicie poświęcić Lauren Conrad. Jest ona aktorką, pisarką oraz projektantką mody. Możecie znać ją z serialu The Hills albo książki "Style" lub "L.A. Candy". Jej styl jest bardzo kobiecy, ale ma dużo dziewczęcych elementów. Dla marki Kohl's, Lauren zaprojektowała kolekcję, która jest ogólnodostępna oraz niedroga. Jej ostatnim projektem jest stworzenie strony internetowej: The Beauty Department. Polecam ją każdemu! Myślę, że warto tam zaglądać ze względu na dużo porad urodowych oraz tutoriali. Zamieszczę tutaj dwa na których Lauren pokazuje jak wykonać makijaż "kociego oka" oraz jak dobrze zakręcić włosy by powstały gładkie, równe fale. Same zobaczcie:



Jak już wcześniej wspomniałam, Lauren jest moją modową inspiracją, Zamieszczę kilka zdjęć jej ostatnich stylizacji.




Podzielacie mój zachwyt? ;]
A może styl jakieś innej osoby jest dla Was inspiracją?

XO

16 komentarzy:

  1. Dziękuje ; )
    a no jak już się zacznie to jest całkiem fajnie, zwłaszcza jak wracasz wykończona do domu i czujesz ,że wkońcu użyłaś mięśni haha ; )
    ale swoją drogą to nie jest tak, że biegam codziennie, jak źle sie czuje czy jestem zmęczona to wcale nie chce mi się ruszać tyłka ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. historie sztuki i angielski rozszerzone, ale mam nadzieje sie dostac na asp w warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo, podoba mi się, zwłaszcza jej stylizacja na drugim zdjęciu :) ja osobiście lubię bardzo lubię styl Agyness Deyn, chociaż niektórych jej stylizacji nie odważyłabym się założyć :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ją, oglądałam ją jeszcze w The Hills w podstawówce, które wtedy nazywało się jakoś inaczej, ale chodziło o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o niej wcześniej - faktycznie bardzo fajnie się ubiera i do tego jaka ładna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam szczerze, ze nie znam tej osoby :)
    jest ładna i styl ma ciekawy. Jednak jesli miałaby powiedziec czy ktos mnie inspiruje , a raczej bardziej mnie sie podoba w sumie to postac Blair Waldorf w gosipgirl :) za cudowne kreacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Lauren :) oglądałam zawsze najpierw Laguna Beach a później The Hills i The City (z Whitney Port) i Lauren była moją ulubioną postacią ;) wydaje się być taka normalna i ma dobry styl

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :)
    fakt - pogoda się nie popisała, a dziś to już totalnie spłatała nam psikusa, niedobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladną jest dziewczyna ;))

    zapraszam na mojego bloga =]
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ma styl ta kobitka, naprawdę kobiecy.
    Mnie osobiście inspiruje ni osoba a muzyka w pewnym sęsie.
    tak czy siak, masz miłęgo bloga, zajżę tu jeszcze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też w Grecji przerażają ceny i kamieniste plaże, ale kiedyś bym tam na pewno chciała pojechać ;)
    a gdzie dokładnie jedziesz, na jakąś wyspę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam zdjęcia tego miasta - piękne miejsce :)
    w sezonie to chyba wszędzie mega gorąco, ale w końcu od czegoś są baseny i morza ;))

    OdpowiedzUsuń