FANGLE JUNGLE

12.05.2011

Wiosenna sałatka.

Pogoda za oknem jest rewelacyjna! Tak bardzo czekałam na te 25 stopni i w końcu się doczekałam :) Jako, że mamy już maj i do wakacji nieco ponad miesiąc postanowiłam pozbyć się zbędnych kilogramów, które niestety przybrałam podczas zimy. Przygotowałam dla Was zdjęcia i przepis na wiosenną sałatkę, która jest pyszna, zdrowa (to prawdziwa bomba witaminowa), niskokaloryczna i szybka do zrobienia :] Smacznego!


Wiosenna sałatka:

1 długi ogórek
2 duże pomidory
pół kukurydzy w puszce
kilka listków sałaty

Sałatę trzeba opłukać i "podrzeć" na mniejsze kawałki. Ogórka i pomidory można pokroić w dowolny sposób. Do tego wsypać połowę zawartości puszki z kukurydzą. Dodatkowo można zrobić sałatkowy dressing. 1 łyżkę oleju, 3 łyżki wody oraz wybrane przez nas przyprawy można wymieszać w szklance i polać sałatkę. Tego typu dressingi można dostać również gotowe w sklepach np. Sos sałatkowy Knorra :)


Chcę Wam również pokazać moją najnowszą zdobycz z SH: sweterek Marks&Spencer :]



Miłego piątku i weekendu! ♥

XO

29 komentarzy:

  1. Ładny sweterek.. Sałatka kolorowa i miła dla oczu, jednak nie przepadam za takimi rzeczami (chociaż powinnam) :).

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny sweterek, uwielbiam takie perełki z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie salatki! calz tydzien zajadam sie podobnymi

    OdpowiedzUsuń
  4. no i mam już pomysł na jutrzejsze śniadanko, dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sałatka wyglada smakowicie , a sweterek jest swietny!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje :) 'pracuje' nad tym od wczoraj i jeszcze nie skończyłam bo ciągle coś mi nie pasuje. uhh.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sałatka to ekspres;))) fajny masz szyld bloga;))) boski wręcz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny :) bardzo apetyczna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie wygląda !
    Pierwszy raz tu jestem i muszę przyznać ze strasznie inspirujesz ! Świetne zdjęcia.
    Oby więcej ;)

    Gorąco pozdrawiam,
    Koka-inna.

    p.s. zapraszam do mnie, jesli Ci się spodoba - zostań na dłuzej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sałatka wygląda naprawde fajnie, chyba wypróbuje przepis ;)
    sweterek też ładny, w sh zawsze mozna wygrzebac coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepysznie ;)

    Spodenki należały do mojej siostry i mają ok 10 lat :)

    Pozdrawiam.
    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sałtaka wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda ta sałatka, ale ja aktualnie nie mogę patrzeć na jedzenie bo właśnie wróciłam z komunii od kuzynki haha;d

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuje i rowniez prosze o obserwacje mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham wszelkiego rodzaju sałatki:D Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania ja z pewnością będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy sweterek:)
    Czekam na zestaw z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robię podobną sałatkę, z tym że, zamiast kukurydzy daję paprykę ;)
    Ładny sweterek ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na bloga oraz na:
    http://www.formspring.me/franceelegance

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj chyba zrobie tą sałatke na kolacje :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem smacznie ta sałatka wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dokładnie już nie pamiętam, ale chyba coś koło 15zł za niego zapłaciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. `. Interesująco wygląda ta sałatka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda przepysznie:) Uwielbiam warzywa, teraz wcinam zapiekankę warzywną;D


    Zapraszam do udziału w konkursie, do wygrania komplet ekskluzywnej bielizny Kinga Lingerie de Femme!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne inspiracje i sweterek <3

    OdpowiedzUsuń